Procés selectiu per cobrir un lloc de treball de tècnic/a de promoció econòmica de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt

Última revisió 09-10-2024 14:39
09/10/2024

L'Ajuntament ha obert un procés selectiu per cobrir un lloc de treball de tècnic/a de promoció econòmica de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt.

Per resolució d’alcaldia número 2024AJUN002070 de data 27 de setembre de 2024, han estat aprovades les bases específiques reguladores del procés selectiu per a cobrir mitjançant concurs oposició lliure una plaça de tècnic/a mitjà/na (grup assimilat A2), vacant a la plantilla de personal laboral, mitjançant el sistema de concurs-oposició lliure, destinada a cobrir un lloc de treball de tècnic/a de promoció econòmica i la creació d’una borsa de treball.

El període de presentació de sol·licituds és del 10 d'octubre al 7 de novembre de 2024 (ambdós inclosos) i ho podeu fer en aquest enllaç.